Gość

Uważność w pracy


» Artykuł z cyklu » Porady, wskazówki

Artykuł informacyjny nie jest ofertą Zdroju Życia

Zastosuj się do wybranych lub wszystkich poniższych rad, żeby zwalczyć niewidzialne negatywne skutki sytuacji, jakie zachodzą w typowym miejscu pracy.

Uważność w pracy

  1. Wprowadź swój umysł w stan zrelaksowanego skupienia. Nie rób kilku rzeczy jednocześnie, ponieważ wówczas musisz dzielić swoją uwagę, wielozadaniowość obniża wydajność w pracy.
  2. Aby zachować stan relaksu i unikać napięcia, zrób wszystko, co w Twojej mocy, żeby Twoje miejsce pracy było ciche i stosunkowo wolne od czynników rozpraszających uwagę. Jeśli nie chcesz, aby współpracownicy uznali Cię za osobę niedostępną, dwa razy na godzinę przespaceruj się po firmie, utrzymuj kontakt z ludźmi i dawaj wszystkim do zrozumienia, że osobiste relacje są dla Ciebie ważne. Dzięki temu będziesz mieć dużo większe szanse na to, że ludzie uszanują Twój czas dla siebie.
  3. Zaistniej w teraźniejszości, nie zadręczaj się przeszłością. Nie pozwalaj na to, by drobne prace się nawarstwiały. Jeżeli na jakieś zadanie musisz poświęcić kilka minut, zajmij się nim bez zwłoki. Uczyń z tego nawyk, a przekonasz się, Że Twoje zarządzanie czasem stanie się lepsze (możliwe nawet, Że dużo lepsze). Skończy się wreszcie codzienne utyskiwanie, Że nie starczyło Ci czasu na uporanie się ze wszystkim, co miałeś do zrobienia.
  4. Uważnie obserwuj swoje ciało i jego potrzeby. Wstawaj z krzesła, rozciągaj się i spaceruj przynajmniej raz na godzinę.
  5. Uważnie obserwuj swój kręgosłup i tułów. Kiedy czujesz się zmęczony, znajdź spokojne, ciche miejsce, w którym będziesz mógł zamknąć oczy, weź kilka głębokich oddechów i spróbuj na nowo się skoncentrować. Dobrze sprawdza się skupienie uwagi na miejscu, w którym znajduje się serce.
  6. Pamiętaj o oddychaniu, bo oddech łączy wiele funkcji organizmu, w tym tętno, ciśnienie krwi oraz reakcje na stres (wybierz wygodne dla siebie tempo - nie może ono być tak wolne, żebyś po krótkiej chwili musiał łapać oddech), towarzyszy temu poczucie spokojniejszego umysłu.
  7. Skupiaj się na swoim globalnym celu, którym nie jest oddanie projektu w terminie, lecz odczuwanie szczęścia każdego dnia. Psychologowie odkryli, Że ci ludzie, którzy są najszczęśliwsi, stosują strategię przeżywania szczęśliwych dni. Wszystko, co wywołuje szczery uśmiech na Twojej twarzy, liczy się jako radosne przeżycie.

Te same techniki można skutecznie stosować również poza miejscem pracy. Większość z nas spędza w pracy ponad jedną trzecią swojego czasu od poniedziałku do piątku, a niekiedy nawet dużo więcej (szacuje się, że przeciętny pracownik umysłowy, który przynosi pracę do domu, przeznacza na sprawy zawodowe co najmniej 60 godzin tygodniowo). Presja i wymagania przełożonych mogą sprawić, Że pielęgnowanie samoświadomości w miejscu pracy będzie prawdziwym wyzwaniem. Ale korzyści są ogromne - jeżeli będziesz potrafił zachować koncentrację i skupienie i nie pozwolisz, aby męczył Cię mentalny – umysłowy – „hałas", będący typowym aspektem pracy zawodowej, będziesz w stanie pogrążyć się w prawdziwej medytacji, nie przerywając jednocześnie pracy, co jest jednym z podstawowych celów każdej mądrości. A poza wymiarem duchowym bycie świadomym jest głównym aspektem uzdrawiającego stylu życia.

Zainspirowany "Uzdrów sam Siebie" Deepak Chopra

Kamil Kuszewski

Uzdrawianie duchowe, które stosuję aby uzdrowić ciało fizyczne, nie likwiduje skutków choroby, tylko jej przyczyny, dzięki czemu organizm człowieka sam może już włączyć zawarty w DNA system samonaprawczy, który negatywne siły energetyczne wyłączyły, przypuszczając atak na jakiś organ w ciele człowieka. Poprzez duchowe pasma mogę działać na odległość.
Kontakt Kamil Kuszewski

Artykuły » Porady, wskazówkiPiątek 6 stycznia 2023

pokaż wszystkie artykuły »

strzałka do góry
Zadzwoń
Ładuję stronę ...